Hobbies

Mevrouw Williams heeft heel veel creatieve hobbies, ze vindt het heerlijk om in leuke zaakjes materialen hiervoor te kopen. Van een medecreatieveling had ze gehoord dat er geweldig nieuw breigaren was in hun favoriete winkel. Uiteraard heel toevallig kwam Mevrouw Williams langs deze winkel op weg naar huis. Ze zag het garen liggen en was gelijk boos op de medecreatieveling…ze had niet verteld dat er zoveel keus was dat Mevrouw Williams amper kon kiezen :-).
Tijdens dit uitzoeken ving Mevrouw Williams een gesprek op van de man achter de kassa met de man voor de kassa. Kan ik u helpen meneer…nee, nee sta te wachten op mijn vrouw die is aan het uitzoeken voor haar hobbies. Aha dat is leuk. ja zekers het is wat met die hobbies. Ja,ja maar ja het houdt ze van de straat en ze doen geen gekke dingen…

Mevrouw Williams bedacht zich dat je met mohair garen best een spannende string kon breien…voor je wederhelft of voor iemand anders 🙂

2 thoughts on “Hobbies

  1. Gelukkig voel ik me in het geheel niet schuldig. Je wraak is zoet door mij dan weer te vertellen over een gehaakt object in die winkel die ik dus echt moet gaan zien. Grrrr ook ik zal dus weer moeite hebben met kiezen in dat heerlijke winkeltje.
    Hou je op de hoogte 🙂

    Like

Geef een reactie

