jongensmoeder

Mevrouw Williams heeft bewondering voor de jongensmoeders. Mevrouw Williams is echt een meisjesmoeder, het getut, het rustige , maar ook het gekift. Mevrouw Williams houdt niet van het lawaaige, schreeuwerige wat jongens (en mannen meebrengen). Doodmoe wordt ze van de eeuwige strijd, hee ik ben beter nee ik ben nog veel beter, ik zal jou eens laten zien wie er beter is!
Nu is de jongeheer Williams als hij alleen is een doodgoeie jongen, een vreselijk lief kind maar wel druk. Altijd bedrijvigheid rondom hem heen. Als Mevrouw Williams echt wil relaxen dan is de jongeheer Williams op school, bij een vriendje of in bed. Het zegt niets hoeveel ze van hem houdt, het zegt meer over haarzelf en de rust die ze op prijs stelt. Meneer Willams komt ook uit een jongensgezin, Mevrouw Williams heeft gezien tot hoeveel ellende dat kan leiden zoveel mannen in een hok ;-(.
In dit gezin is jongeheer Williams een goede tegenhanger met zoveel vrouwelijkheid en dat is erg fijn maar Mevrouw Williams benijdt ze niet ,de jongensmoeders.
6 thoughts on “jongensmoeder

  1. Ach weet je, mijn eigen zoon is goed te pruimen hoor, maar als hij jarig is ben ik altijd blij dat er grote indoorspeeltuinen bestaan en ik niet met 7 stuiterballen in huis zit. En mijn dochter is ook heel lief, maar als ik er daar een kwartetje van zou hebben, met het gekonkel, het gechiechel, en het steikume gefluister zou ik daar denk ik ook gek van worden.
    Toch wel grappig om te zien hoe je jongens/meisjes kenmerken zo goed kunt herkennen. Vooral als ze zich tussen vriend(innet)jes van het zelfde geslacht begeven…

    Like

  2. hallo mevrouw Willems
    Leuk stukje heeft u geschreven
    over uw jongens, erg herkenbaar allemaal.
    zou u aub mijn foto's even van uw blog
    willen halen de collage foto van mijn serviesgoed,
    daar zit ook mijn profielfoto bij
    rechts in de hoek
    alvast bedankt, vriendelijke groetjes manja
    ps uw profielfoto, de witte schaal staat hier in de kamer met een plantje erin
    groetjes

    Like

Geef een reactie

