De award

Mevrouw Williams is blij met haar  award die ze kreeg van Mammalien ( http://www.mamma-lien.blogspot.com/).
Het is de Happy 101 award, dank je wel voor deze award!

De regels zijn 10 dingen die je blij maken vertellen en doorgeven aan anderen.
Daar moest Mevrouw Williams toch goed over nadenken want hoe meer ze er over dacht hoe moeilijker ze het vond om het bij 10 dingen te houden!

1. Voorlezen aan mijn zoon en dan samen genieten van het verhaal
2. Mijn oude-nieuwe huis na jaren een thuis
3. Een boek lezen
4. Genieten van mooie muziek
5. Met mijn inmiddels al grote dochters kletsen over alles en niets
6. Met mijn grote liefde, Meneer Williams leuke dingen ondernemen
7. De hond uitlaten in het park/bos op een vroege warme morgen
8. Met vrienden leuke dingen doen
9. Met mijn moeder alles en niets bespreken (hoop dat ze er nog heeeel lang is!)
10.Mijn creativiteit alle ruimte geven.
Mevrouw Williams geeft deze award door aan :
Rowena, Toaske, Just me, Sabia, D,jojo’s wereld,Nicole,Twaatje,Olliebollies,Inge
3 thoughts on “De award

  1. Ook al weer 10 prachtige dingen. Leuk om overal te lezen wat iedereen blij maakt! En bedankt voor de award. Ik heb mijn 10 blije dingen al afgelopen weekend gepost.

    Like

  2. Dank je voor de award.
    Ik zal vanmiddag mijn 10 dingen om van te houden op mijn blog zetten.
    Heb ik nog even de tijd om te bedenken wat er in de top tien komt.
    Heb een fijne (hoofdpijn vrije) dag.

    Like

Geef een reactie

