De nagels

Mevrouw Williams heeft french nails. Echt waar, hier in huis is iedereen verbaasd dat Mevrouw Williams zo ja zei op het voorstel van haar vriendin die net een starterspakket had gekocht.
Meneer Williams vindt het prachtig, het staat zo vrouwelijk en Mevrouw Williams voelt zich een persoon van een andere planeet als ze naar haar nagels kijkt.
Uiteraard ontdekte ze al  nadelen :
– een logje typen duurt 2 keer zo lang omdat Mevrouw Williams voortdurend andere toetsen erbij indrukt
– contactlenzen er uit halen is bijna een horror gebeuren
– haar moestuin bijhouden ….hoe doe je dat met van die lange nagels
– het voelt een beetje aan als een verkleedfeestje waar je een gekke pruik op deed en nepwimpers
Mevrouw Williams bewonderde al een tijdje de nagels van een andere vriendin met hele voorstellingen erop en enorm lang. Deze vriendin doet alles met deze nagels , ook het verschonen van een drukke peuter. De vriendin zei je kan er alles mee. Dat betwijfelt Mevrouw Williams :-))))

Mevrouw Williams gaat het gewoon uitproberen en anders knipt ze ze af, net als op het verkleedfeestje , hup weg met die pruik!

3 thoughts on “De nagels

  1. Vooral dat van de lenzen lijkt me erg lastig! Mijn oudste dochter lakte uit mijn teennagels, maar toen was het net alsof het mijn voeten niet meer waren! Dus ik denk dat zulke mooie nagels ook niet aan mij besteed zijn.

    Like

  2. Volgens mij is het een kwestie van wennen. Ik heb zelf het geluk stevige nagels te hebben, met een mooie witte rand, dus heb ik van mezelf al van die gestylde nagels.

    Like

Geef een reactie

