Vakantie in zicht

Mevrouw Williams las op verschillende blogs dat men er tegen op zag dat de vakantie begon. Voor Mevrouw Williams kan het niet lang genoeg duren en vind ze het heerlijk. Vandaag namen de jongeheer en Mevrouw Williams al een voorschotje op de vakantie met de studiedag van de jongeheer Williams.
Heerlijk laat op staan, uitgebreid ontbijten, beetje huishouden, potje kaarten, hond uitlaten, lekker boekje lezen en voorlezen zalig.

Net kwam de jongeheer nog in een flits voorbij vliegen, …bijna vakantie hè mama..ja klopt, dan ga ik vast wennen aan later opblijven 😉

4 thoughts on “Vakantie in zicht

  1. Waarschijnlijk hangt e.e.a. samen met de leeftijd van de kinderen en je vorige blogje, de manier waarop je moedert… voor mij is het nu 6 weken vermaken en dienstbaar opstellen, ruzietjes sussen en veel troep proberen op te ruimen en/of negeren… Over 6 weken begint mijn vakantie, haha. (Nee hoor, ze kunnen en doen steeds meer zelf en spelen tegenwoordig ook buiten zonder dat ik met de telefoon met het alarmnummer in mijn hand achter ze aan ren…)

    Geniet er lekker van. ZEker als het volgende week weer íets koeler is!

    Like

  2. Vooral de leeftijd speelt een rol, de jongste heeft bijna het rijk alleen, de oudste komt af en toe buurten en de middelste vliegt alle kanten op en vermaakt zich meer buitenshuis en dat brengt een stuk rust mee, maar ik ken ze ook nog die vakanties die jij beschrijft dat op dag 1 na de vakantie ik in zakte en vakantie kreeg!

    Like

  3. ik vind het ook altijd best meevallen die vakanties. Af en toe wel wat mot tussen de meiden, maar ach, dat kan ik goed hebben. Ik til daar niet zo heel erg zwaar aan.

    Like

  4. Wij maken elk jaar een lijst met dingen die we willen doen.
    Daar staan kamer opruimen, muren schilderen, kasten uitruimen op maar ook uitrusten, niets doen en vooral niets moeten.
    Ik hoop vooral op een vakantie met iets minder tropische temperatuur als nu

    Like

Geef een reactie

