Paspoort

De Williamsen waren bijna vergeten dat hun paspoort verlopen was, totdat de gemeente een brandende en dwingende brief schreef het paspoort te laten verlengen. Aangezien de jongeheer bij beide ouders staat ingeschreven en nu een eigen idkaart kreeg gingen ze gedrieën naar het stadskantoor.
Na alle formaliteiten ging de mevrouw het controleren en konden de Williamsen meekijken op het grote scherm. Als eerste vroeg de mevrouw weer of Mevrouw Williams haar getrouwde naam aan wilde nemen, nee nog steeds wil ze dat niet. Mevrouw Williams houdt veel van haar echtgenoot maar zijn naam hoeft ze niet (behalve als het makkelijk is want zo hypocriet is Mevrouw Williams dan ook wel weer ;-).
In het scherm verscheen een 2 en echtgenote binnen het gezin…zo zei Meneer Williams nu zijn de plaatsen duidelijk. De mevrouw achter de balie moest vreselijk lachen en haalde Meneer Williams zijn gegevens naar voren een 1 en hoofd van het gezin. Kijk zei Meneer Williams en nu wil ik graag een printscreen en vergroot graag, dan zet ik het op de schouw.
Meneer Williams verkondigd nu aan iedereen luid en duidelijk zijn positie binnen het gezin en toen er ongetrouwde vrienden waren zei de vriend tegen zijn vriendin, kijk daarom wil ik nu trouwen dan is mijn plek duidelijk 😉

Die arme mannen ,ze hebben al zo moeilijk tegenwoordig maar gelukkig is daar de gemeente die ze nog ondersteunt in het bolwerk van nostalgie ;-)))))

3 thoughts on “Paspoort

  1. Ergerlijk he! Bij onze ziektekosten verzekering ben is hij nummer 01 en ik ben 21 (vorige echtgenote was nummer 11) of zo iets. Kinderen hebben een nummer vóór mij. Dus ik ben het allerlaagste van het laagste…

    Like

Geef een reactie

