De fitness club

Mevrouw Williams fitnest 2 keer in de week bij de fysiotherapeute met een klein clubje vrouwen. Twee oudere dames en een jongere dame. De fysiotherapeute die het begeleidt is een vrolijke dame van bijna 30. Mevrouw Williams geniet van de fitnessavonden, ze kent iedereen en iedereen kent haar. Er worden recepten uitgewisseld en stekjes 😉 . Foto’s van kleinkinderen en kinderen worden bekeken en bewonderd. De nieuwste films en boeken worden besproken al met al een veelzijdige clubje. Gisteravond kwam Mevrouw Williams ook om af te blazen maar vertelde toch over haar oudste dochter en dat maakte heel wat los want 1 van de dames had een zoon met schizofrenie en heeft vorig jaar haar kleinzoon verloren. Met een kopje thee en een stukje gebak zaten de dames en kreeg iedereen heel veel steun van elkaar. Ook daar is ruimte voor, soms zijn de dingen des levens iets belangrijker dan de fitness zelf.

Donderdagavond gaat de club uit eten, omdat het zo goed klikt en omdat ze elkaar allemaal steunen door dik en dun (nner;-).

7 thoughts on “De fitness club

  1. Fijn dat je het hebt getroffen bij de fysio. Ik kwam terecht in een groepje echte bejaarden (rotators, gehoorapparaten) en het ging enorm langzaam. Ik vond er niets aan, dus toen ik na 3 maanden thuis verder mocht gaan trainen vond ik het heerlijk. Dan maar zelf op de crosstrainer (maar niet met dit weer). Laatst wel terug geweest en ze waren tevreden, dus ik “train” thuis wel verder.

    Heel veel sterkte met je dochter, ik begrijp dat het nog niet beter gaat?

    Like

Geef een reactie

