aantrekkingskracht

Mevrouw Williams las een onderzoek waaruit bleek dat vrouwen een man achter een kinderwagen sexy vonden en de man had een grote aantrekkingskracht op vrouwen. Mevrouw Williams is niet gevraagd voor het onderzoek want Mevrouw Williams vindt een man achter een kinderwagen niet sexy. Mevrouw Williams zou als ze single was gauw weglopen van een man achter een kinderwagen want 9 van de 10 gevallen hoort daar een vrouw/moeder bij, of de man is gescheiden en dan komt er zomaar een klein kind in Mevrouw Williams haar leven en Mevrouw Williams heeft al gezegd mocht Meneer Williams onverhoopt weg vallen geen man met kleine kinderen in haar leven.
Wat nog meer aantrekkingskracht heeft is de jongeheer Williams. Wanneer Mevrouw Williams op pad is met de jongeheer Williams spreken de meest aantrekkelijke mannen en vrouwen Mevrouw Williams aan, uiteraard over de jongeheer Williams. De jongeheer knoopt gesprekken aan met iedereen die voor het stoplicht staat en prijst regelmatig zijn moeder aan.

Vanmorgen stonden de jongedame en Mevrouw Williams voor het stoplicht en de jongeheer had zich naast een aantrekkelijk mijnheer opgesteld. Dat is mijn zus en dat is mijn moeder, en mijn moeder is de liefste van de hele wereld. De meneer keek belangstellend naar Mevrouw Williams die zich zelf erg klein en ver weg wenste. De mijnheer keek goedkeurend naar Mevrouw Williams en boog naar de jongeheer, ik denk ook dat jouw moeder de liefste is. Hij gaf Mevrouw Williams een vette knipoog en reed fier weg. Mevrouw Williams kreeg een beetje een kriebellach samen met de jongedame, maar voelde zich toch diep in haar hart gevleid.

5 thoughts on “aantrekkingskracht

  1. Zoonlief en dochterlief hier in huize Bib vertellen ook aan de meest vreemde mannen hoe ik heet, dat ik heel lief ben ,hoe oud ik ben, wat ik doe en dat ik een pappa zoek bloos blooos bloooooos
    net even teveel info hoor.

    Like

Geef een reactie

