adje

Mama vroeg de jongeheer Williams vanmorgen in alle vroegte toen Mevrouw Williams slaapdronken haar weg door de keuken zocht, zal ik een adje doen. Een adje doen….Mevrouw Williams draaide zich ineens klaarwakker om, wat is een adje? Trouwhartig keek de jongeheer naar Mevrouw Williams op. Dat doen we op school altijd, mijn beste vriend en ik met onze schoolmelk. Dan doe je alles van het pakje helemaal in je mond en doe je je mond zo (dikke wangen, getuite lippen). Mijn beste vriend wint altijd want ik slik vaak door en dat kan je zien.
Mevrouw Williams vroeg of dat een adje was, uiteraard was dat het adje en de jongeheer deed alsof Mevrouw Williams van een andere planeet kwam omdat zij niet begreep wat een adje was.
Uit haar studententijd kent Mevrouw Williams wel ad fundum maar dat was niet met schoolmelk 😉
4 thoughts on “adje

Geef een reactie

