In de prijzen gevallen

Kreeg Mevrouw Williams gisterochtend zomaar een award van Zuster Klivia. Omdat ze genoot van de verhalen en dat  Mevrouw Williams haar zo’n lieverd leek. Dat vond Mevrouw Williams erg leuk om te horen.
Het is de bedoeling dat Mevrouw Williams 7 dingen over zichzelf  vertelt die ze nog niet heeft verteld. Gisterochtend op de fiets naar een afspraak aan de andere eind van de stad heeft Mevrouw Williams toch wel een aantal dingen de revue laten passeren en die wil ze wel delen.

1. Sinds 2,5 week is Mevrouw Williams afgekickt van pepsi max. En geloof Mevrouw Williams maar dat is echt een verslaving. Nu dronk Mevrouw Williams iedere keer meer van de pepsi max en zat op haar topdagen op ongeveer (schrik niet) 2 liter op een dag. Ze is cold turkey afgekickt en heeft heel wat behang er af willen krabben. Ze wist niet dat het echt zo’n verslaving was. Nu drinkt alleen nog maar water,thee of karnemelk en af en toe een glaasje 50/50.
2. Mevrouw Williams het liefst een handwerkwinkel wil beginnen samen met haar vriendinnen en dan heerlijk de hele dag tussen de prachtige wolletjes en aanverwante zaken wil doorbrengen. (En er liggen plannen in die richting ;-).
3. Mevrouw Williams heeft geen rijbewijs. Ze heeft er ooit 77 lessen voor gevolgd maar toen ze na 77 lessen een bocht naar rechts moest maken en bijna de voetgangers meenam is ze gestopt. Bij vlagen wil ze het leren maar meestal mist ze het niet.
4.Mevrouw Williams spaart serviesgoed. Menig rommelmarkt, kringloopwinkel word aangedaan om oud servies te scoren. Serviesgoed van de oma van Mevrouw Williams wordt alleen op speciale dagen gebruikt. Daar kan Mevrouw Williams van genieten.
5.Mevrouw Williams heeft een bloedhekel heeft aan leugenaars, bedriegers. Ze heeft ze ook heel snel door en is er dan ook helemaal klaar mee. Dan zien deze personen de andere kant van Mevrouw Williams. Dan is ze totaal niet lief meer maar resoluut.
6. Mevrouw Williams is “heldervoelend”. Is geen zegen maar een last. Mevrouw Williams is al bij diverse soort hulpverleners geweest om hier wat aan te doen omdat het heel vaak hoofdpijn meebrengt. Nu houd ze zich wat op de vlakte en gaat niet gauw naar feestjes of drukke gelegenheden behalve als ze een topdag heeft. Mevrouw Williams vindt het wel handig in haar werk want kinderen laten zich heel makkelijk “lezen”en dat scheelt een hoop doorvraagwerk ;-). Thuis weten ze ook dat ze niets voor Mevrouw Williams hoeven te verbergen 😉

7.Mevrouw Williams heeft een hekel aan kerst en oud en nieuw. Daar kan ze als een berg tegen op zien. Ze houdt niet van die opsmuk en oud en nieuw met al dat handen geven en kussen (ze heeft geen smetvrees hoor) helemaal niets voor haar. Vanaf 18 december mag er een sprong worden gemaakt naar 2 januari heerlijk gewoon. Ze is 3 jaar geleden met kerst naar Zeeland geweest met het gezin , in 1 woord zalig! Lekker langs de zee lopen, en geen verplichtingen. Maar ja, Meneer Williams is helemaal verzot op kerst. Het huis wordt hier al in kerststemming gebracht op 7 december. ( en zijn voorganger was ook zo dol op kerst..Mevrouw Williams heeft iets met mannen die dol zijn op kerst ;-).

Ik geef de award door aan Emmy. Ik ben vreselijk verliefd op haar prachtige zoontje en ik geniet van haar verhalen over  het leven.

Aan Rowena, we zijn al bijna 30 vriendinnen en we delen heel veel interesses samen . Ik ben stiekem erg jaloers op haar creatieve talent en de manier waarop ze in het leven staat ondanks bepaalde zaken die ze liever anders had gezien.

Aan Sandra, ik geniet van haar verslagen over Miss T en de wicca is een liefde die ik met haar deel.

6 thoughts on “In de prijzen gevallen

  1. Mooie weetjes weer.

    Ik heb btw ook geen rijbewijs en ook aardig heldervoelend. Ben een soort spons wat emoties van anderen betreft en kan daar soms helemaal gek van worden. Ik krijg er geen hoofdpijn van, maar het trekt me leeg.

    O, en ik heb ook een hekel aan kerst en oud&nieuw. Saampjes dit jaar lekker naar Westerschouwen gaan met de feestdagen dan maar? (als je je hond maar thuislaat ;))

    Like

  2. Herkenbaar verhaar van het afkicken van de Pepsi, hier een afkicker van de cola light, al een half jaar geleden, maar wat een hoofdpijn…….. Meteen duidelijk wat voor een troep het is. Succes de komende maanden met je anti-kerst gevoel!
    Liefs

    Like

  3. Wat leuk om te lezen dat je Kerst en Oud en Nieuw niks vind. Ik vind er ook niks aan maar verkering en zoon kijken me dan aan of ik gek ben. Het is toch allemaal heerlijk, het hele huis in kerstsferen e.d. ?? Nou, nee!!!
    Ik ben blij dat er meer mensen zijn dan ik die er een hekel aan hebben. Ook leugenaars en bedriegers moet ik niet en ik heb een hele mooie achterkant om te laten zien.

    Like

  4. Oei ik liep wat achter met lezen. Heel erg bedankt voor de award, ik ga er ook iets mee doen, maar pas na het weekend ('k ga een weekendje weg). Behalve de wicca hebben we nog iets gemeen en dat is heldervoelendheid en dat vind ik leuk om te weten.

    Like

Geef een reactie

