Kerst

Nee, het klopt er staat echt kerst. Niet omdat Mevrouw Williams onthulde dat ze een gruwelijke hekel heeft aan kerst maar omdat ze vandaag bij de Action was en tot haar grote verbazing volop in de kerstspullen stond.Mevrouw Williams kwam eigenlijk voor wat leuke hebbedingen die daar uiteraard te halen zijn, maar kerstspullen. Nu was Mevrouw Williams met Meneer Williams, gelukkig dat ze bij de Action dweilen verkopen want anders konden de andere klanten er niet langs aangezien Meneer Williams helemaal in extase raakte van deze vroege kerstverrassing. Mevrouw Williams die hem attenteerde op de kerstspullen kreeg te horen dat Meneer Williams het er toch wel moeilijk mee had om kerstspullen te kopen aangezien Mevrouw Williams nu publiekelijk had verteld dat ze niet van kerst hield. Maar gelukkig duurde die moeilijke fase maar een halve minuut en lagen de eerste sneeuwdekens en zilveren frutsels alweer in de mand. De vogeltjes voor in de boom rood en wit (is toch geen geld zei Meneer Williams verheerlijkt) volgde snel en Mevrouw Williams vluchtte naar het vak waar een uitgelaten jongen tussen de sinterklaaspullen liep te zingen..ik ben een vampierjongen want ik houd van Halloween 😉 .

Het is maar goed dat de Williams zo’n groot huis hebben, maar als iemand zijn huis nog in kerstsfeer wil hebben..Mevrouw Williams stuurt Meneer Williams zo langs en hij mag putten uit eigen voorraad.

5 thoughts on “Kerst

  1. mevrouw williams,
    ik ben ook al helemaal klaar met de kerst. figuurlijk dan.
    het is pas oktober dat betekent dat we nog maaaanden tegen die ballen, slingers en glitterconfetti aan moeten kijken en wat te denken van de zingende kerstman. je zou er een depessie van krijgen.
    ik heb geen hekel aan kerst, maar alles op zijn tijd.
    ik denk dat ik sinterklaas eens ga mailen, want zo gaat het niet langer.
    veel sterkte met uw kerstman.

    Like

  2. Whahhahaha stuur mij die man om van mijn stulpje een kersthuis te maken. Kerst ik ben er dol op. Tot het echt kerst is en het eigenlijk altijd tegenvalt met de feestsfeer maar meer lijkt op een weekend zonder zondagopening.

    Like

Geef een reactie

