Puber deel zoveel

Ben je niet het eerste uur vrij? Nee , heb zo een gesprek met de mentor..Waarom heb je dat gesprek dan? Ze gaat vertellen of ik hier blijf of naar kader moet. Ehhh maar (inmiddels een klaarwakkere Mevrouw Williams) waar basseren ze dat op? Volgens mij heb ik een onvoldoende voor Duits en wiskunde…VOLGENS , VOLGENS..jou…(alle toeren draaien op volle snelheid in het lijf van Mevrouw Williams) jij weet toch je cijfers wel. Jahaha 5 voor wiskunde en voor Duits ook zoiets. WAT IS ZOIETS..nou ook een 5.
Nu ga ik hoor, ik sms je wel als ik wat weet doei ……………

Wil je nog een kopje groene thee mama vraagt de jongeheer Williams zacht, doe maar een hele pot jongen want anders komt het niet goed met mama 😉

8 thoughts on “Puber deel zoveel

  1. Ik kan me de toon en blik van de jongedame heel goed voorstellen. En ook jou verwilderde blik tijdens het aanhoren van de informatie. Sterkte meis. Het komt allemaal goed!!!!

    Like

  2. Op de school van onze pubers gaat het zo dat alle cijfers (en absentiemomenten!) in een systeem worden geplaatst, waar ouders op kunnen inloggen. Zo sta je nooit voor verrassingen! Je weet bij wijze van spreken al -voordat ze thuiskomen- wat voor cijfer ze hebben voor een toets. Uiteraard wordt het de leerlingen zelf ook verteld op school en kunnen ze zelf ook inloggen op dat systeem om de 'stand' bij te houden.

    Wel een goed idee die groene thee….pfff

    Like

  3. Ook op de school van mijn pubers draait magister en hierin worden de cijfers en de absenties in vermeld en heb je dus als ouder (en de leerlingen zelf ook) inzage in dit systeem.
    Arme pubers, nu komen ze nooit meer zo gemakkelijk weg als ik zelf vroeger met spijbelen. Maar het scheelt als ouder een hoop verrassingen in de rapportentijd. Sterkte!

    Like

  4. helaas draait magister nog niet goed op school en hebben we beperkt inzage, ze bleek ook nog heel slecht te staan voor nederlands,we hebben zelfs een spoedbespreking met de mentor gehad, nu mag ze van ons alleen nog maar leren en dansen…

    Like

Geef een reactie

