Stiefvader

Ik heb ook een stiefvader verkondigde de jongeheer Williams trots aan tafel tijdens het eten. De Williamsen keken hem stomverbaasd aan. Wie dan vroeg Mevrouw Williams en Meneer Williams maakte nog het grapje dat zijn functie al was vergeven voordat hij ontslagen was, maar de jongeheer Williams keek heel trots naar zijn zus en zei haar vader is mijn stiefvader. De Williamsen moesten allemaal lachen en de jongheer zei maar ik heb al gezegd die wil ik niet als stiefvader hoor want die is niet aardig. De uitleg volgde over wie of wat een stiefvader was. Als jij dan weg bent papa , kom je dan nog wel op bezoek bij mij. Meneer Williams legde uit dat hij toch geen enkele intentie had om te gaan maar de jongeheer wilde zeker weten dat Meneer Williams hem bleef bezoeken. Dan hebben jullie twee huizen he? Er volgde nog een verhandeling over voordelen van gescheiden ouders maar de Williamsen waren onverbiddelijk vandaag, hierin kwamen zijn hun zoon niet tegemoet 😉
Mevrouw Williams moest denken aan het mopje wat ze ooit eens hoorde:
Twee kinderen zitten in de klas zegt de een tegen de ander : mijn nieuwe vader komt mij ophalen.
Lopen ze naar buiten wijst het ene kind zijn nieuwe vader aan zegt de ander o die ken ik wel, die is  wel aardig hoor . 😉

3 thoughts on “Stiefvader

Geef een reactie

