Smakeloos

En ..je wilt natuurlijk nu wel graag weten of het dna van je vader overeen komt met dat van jou? In beeld komt een mooie jonge vrouw met een oudere man naast zich. Ze zijn allebei zichtbaar aangedaan. Ondertussen worden er beelden laten zien van een vader die voor zijn dochter zorgt, ermee speelt en haar een veilige haven biedt. Nee verzekert de dochter de band blijft ook als zal blijken dat hij niet mijn biologische vader is. En ..ga je dan op zoek naar je “echte” vader? Dat is erg moeilijk met ki maar misschien kijkt er ergens iemand en die denkt hè ik was 23 jaar geleden zaaddonor en ze lijkt op mij. De vader zit er begrijpend knikkend naast.
Zal ik dan nu maar de enveloppe open maken?..Nog even treuzelt de presentatrice en dan moet ze het toch vertellen. Nee hij is niet je biologische vader. Dikke tranen lopen over het gezicht van het meisje, maar hij blijft wel mijn vader hoor.

U denkt wat een smakeloos tv idee heeft Mevrouw Williams. Maar nee, gisteravond was er een programma DNA onbekend waarin dit dus helemaal werd uitgesmeerd.
De Williamsen hebben het niet uitgekeken want ze werden er helemaal geïrriteerd van. Waarom vroeg Meneer Williams moet dat toch allemaal op tv? Dat de vader en dochter het wilde weten was duidelijk want er lag wat twijfel bij de conceptie. Maar dat hoeft toch niet op tv? Dat is is een toch een privé aangelegenheid of wat je deelt met goede intimi.

Soms mist Mevrouw Williams wel eens “de schaamte” zoals Harry Jekkers het zo mooi verwoordt in zijn liedje.

8 thoughts on “Smakeloos

  1. Ik vind het idioot dat mensen meewerken aan zulke programma's…

    Weet je waar ik ook kromme tenen van krijg? The look of love. Gátver!

    Of dat programma van die mensen die financieel aan de grond zitten en alle vuile was buitenhangen.

    Te erg voor woorden, zulke tv.

    Like

  2. Tja en toch zijn er kijkers, ik heb het niet gezien dus geen idee maar het trekt me niet echt.

    Ik ben benieuwd hoe jullie pizza smaakt. Ik vind met sojameel dat je wel moet oppassen dat het niet teveel naar soja gaat smaken (zo dol ben ik er niet op). Op zich gaat het goed met de kilo's, -16 nu maar de laatste tijd vind ik het wel lastiger, het zoete lokt, helaas. Hoe gaat het bij jou?

    Fijn weekend!

    Like

Geef een reactie

