Ik ben …


Ik ben dit blog gestart omdat ik min of meer werd achtervolgd door mijn ex familie op mijn andere blog. Schreef ik iets dan werd het steevast tegen mij gebruikt.
Daar was ik zat van en dook onder. Ik werd Mevrouw Williams en mijn gezin kreeg allemaal schuilnamen.
Het had ook te maken met het feit dat ik anders naar mezelf keek, alsof ik iemand anders was. Mevrouw Williams werd ziek…naar voor Mevrouw Williams kon ik denken.
Mevrouw Williams kreeg een andere baan..zou Mevrouw Williams dat wel willen dacht ik soms.
Ik leid niet aan schizofrenie mochten jullie dat denken maar het was meer een vluchtactie.
Het vluchten is over, ik ben wie ik ben en ik houd uiteraard de naam van mijn blog maar ik ben ik.

14 thoughts on “Ik ben …

  1. Wat jammer dat je met je andere blog moest stoppen. Ook ik had eerst een ander blog.

    Goed van je dat toch niet gestopt bent met bloggen. En je hebt gelijk : Je blijft wie je bent!

    Liefs Frederique

    Like

  2. Mooi zo! Ik heb me wel altijd afgevraagd waarom dan de naam Mw Williams…heet je zo, is het een verbastering, zit er een symbolische betekenis aan vast… maar dat wil je vast niet op je blog zetten!

    Like

  3. @mamalien, ik ben fan van Robbie Williams en als plagerijtje zei ik hier thuis wel eens als hij aan de deur staat ga ik mee en word ik Mevrouw Williams ;-)en dan werd er altijd hartelijk gelachen hier dus zo is het ontstaan.

    Like

  4. Je moet maar zo denken dat het meer over je ex familie zegt dan over jou.
    Jij bent jij en moet dat ook altijd blijven, wat kan jou het schelen wat je ex familie of wie dan ook over jou zegt.
    Ik vind je schrijfsels leuk en gezellig en dat zegt mij genoeg.

    Like

Geef een reactie

