update

Het was even stil aan het Williamsen front, gelijk stapte een volger op 😉 zou ik ook doen, als iets niet genoeg nieuws publiceert hup opstappen ;-)Alle gekheid op een stokje!

Het was een vermoeiende week met wisselend de kinderen ziek, Meneer Williams niet helemaal goed in zijn vel, ik heb wat moeite om terug te gaan naar school. Niet omdat ik baal van school integendeel ik wil heel graag.
Lekker kletsen met collega’s , kijken wat de kinderen doen, noem maar op. Maar iedere keer als ik een voet over de drempel zet dan vangt de directrice mij en wil een gesprek. Over hoe het gaat en wat ik allemaal gedaan heb om mijn gezondheid te verbeteren en dan wil ze mij updaten.
Heel vermoeiend want ik kom voor snip snap bezoeken zoals de bedrijfsarts het zegt en ik krijg gelijk van alles over mij heen. Geen verwijten maar meer zogenaamde updates waar ik helemaal niet op zit te wachten en die ook in een kort mailtje kunnen en dan niet zoveel impact hebben. Jammer vind ik dat!

Highlight van de week was uiteraard gisteren (tromgeroffel…..trotse moeder kijkt nog trotser) want gisteren heeft de jongste afgezwommen. Zijn a diploma triomfantelijk in de hoogte houdend riep hij gelijk nooit meer naar zwemles ;-)Trots liep hij thuis naar zijn beste vriend en overbuurjongen die helemaal blij voor hem was en gelijk 20 eurocent uit zijn portemonnee haalde.
Nee daar kan geen lego tegenop, geen nieuwe deel uit de dolfje weerwolfserie.
Ik was helemaal ontroerend door het gebaar van het vriendje.

En uiteraard nog een highlight…het logo voor mijn webwinkel is klaar, dat laat ik jullie volgende week zien als de definitieve tekeningen binnen zijn. Gemaakt door de beste vriendin van de oudste en ik heb al gezegd ik ben er heel blij mee , ze kent mij zo goed en heeft het idee zo goed weten te vangen.Ik ben heel blij dat ze ze gemaakt heeft!

Morgenmiddag beginnen de judolessen voor de jongste, deze zijn voor mijn rekening na alle zwemlessen die Meneer Williams heeft gedraaid!
Ik wens jullie een fijne inspirerende week toe met behouden volgers 😉

11 thoughts on “update

  1. Gefeliciteerd!! Ik heb gisteren aan jullie gedacht en elke keer gekeken of je een berichtje had geplaatst over het afzwemmen. Ik ben blij voor jullie. En feliciteer zoon. Knap gedaan!

    Ik kan mij voorstellen dat je momenten hebt dat je niet blogt. Dat hoeft toch niet. Bloggen is geen verplichting. Ik hoop dat je je draai weer vindt op je werk.

    Liefs Frededrique

    Like

  2. Mooi, weer een mijlpaal bereikt! Van harte!

    Haha, een volger verdwenen. Toevallig heb ik gisteren een blogje gemaakt dat vandaag is gepubliceerd over volgen van blogs. Maar ik was het niet: u staat nog tussen mijn favorieten! Dusss…

    Like

  3. Oh, hartstikke 'fijn' dat soort belangstelling vanuit de werkgever. Kan me voorstellen dat je daar niet echt op zit te wachten nu.
    Gefeliciteerd voor jongste. Maar gaat hij nu niet door voor B?
    Volgde ik jou eigenlijk al? Zal zo 'ns kijken. Zo niet, dan voeg ik mezelf wel even toe. Is alles weer gelijk getrokken. 😉

    Like

  4. Gefeliciteerd met het A-diploma van de jongste. Ik denk dat jouw directrice het goed bedoelt, maar zo heb je bijna geen tijd om in je klas te kijken en met collega's te kletsen. Misschien een voorzichtige hint laten vallen, dat je eerst in je klas gaat kijken en later zelf even bij haar langs loopt? Succes

    Like

  5. Proficiat met je geslaagde zoon. Op naar de judolessen. Dat is een stuk minder gedoe met natte toestanden in te kleine hokjes.
    Gooi het eruit in een mailtje aan de directrice. Dan bij jij het kwijt en is het haar probleem geworden.
    Ik ben benieuwd naar je website. Succes.

    Like

  6. Ik heb zo'n idee dat eerlijk gemeende gewone persoonlijke belangstelling beter werkt dan een 'update'. Nog even en ze gaan vragen of je dagelijks per e-mail een 'progress report' wilt inleveren.

    Like

Geef een reactie

