Sprong vooruit


Vandaag kwam het telefoontje van het revalidatiecentrum wat een speciaal programma heeft voor mensen met CVS. 14 maart mag ik beginnen met het programma.

Vorige week was ik op gesprek geweest bij de revalidatie arts en twee dagen later bij de psycholoog.
Beide waren het helemaal met elkaar eens, ik moest in dat programma ik zou er een enorm sprong vooruit mee maken.

Uiteraard ben ik heel blij, maar ik vind het ook wel eng. Ik ga namelijk 5 dagen intern, dan een week thuis en dat herhaalt zich nog 2 keer.
Intern is ook echt helemaal weg van huis, van de man en de kids en de hond.
Ik heb wel eens in het ziekenhuis gelegen maar ja, was ik half van de wereld en zijn de dagen zo om, en willen ze je zo snel mogelijk de deur uit hebben.

Moeilijk ..mijn gezin is mijn grootste goed, en ik vind het moeilijk ze alleen te laten. Afgezien van de praktische kant weegt voor mij de emotionele kant erg zwaar.
Maar zeggen we optimistisch thuis tegen elkaar ,als het goed is voor mij dan is ook goed voor ons gezin.

De oudste komt even thuis wonen met haar vriend zodat ze allemaal de knelpunten gaan oplossen.

Het grappig is dat het revalidatie centrum op nog geen steenworpafstand van ons huis is. De middelste zei al, als ik in het park wandel kan ik zo naar je toe wandelen als ik je heel erg mis.

Ik weet niet hoe ik het ga vinden, nu denk ik alleen maar dit kan zo ook niet door. En ik heb vele goede ervaringen gehoord, dus ik heb goede hoop.
En een blackberry met internet verbinding 😉

10 thoughts on “Sprong vooruit

  1. Ik kan me goed voorstellen dat je er geen zin in hebt, maar als de oplossing wordt gevonden heb je er de rest van je leven baat bij. Het gaat om je toekomst en je levensgeluk. Ik wens je veel sterkte bij de organisatie van alles. Niet te veel piekeren, hoor.

    Like

  2. Zo, dat is natuurlijk intensief, maar dat zal ongetwijfeld een reden hebben. Ik hoop dat je er heel veel baat bij zult hebben. En inderdaad, wat goed is voor jou, is goed voor je gezin!

    Like

Geef een reactie

