Pyamadag

Vandaag hebben de jongste en ik lekker pyamadag. De middelste en Meneer Williams zijn naar een danswedstrijd van de middelste. Voor ons lekker rustig aan doen, beetje computeren, beetje lezen en vanuit een ooghoek zag ik veel was liggen maar met een beetje mazzel ligt dat er morgen ook nog 😉
Nare eigenschap van was, het blijft maar terugkomen hoe je het ook behandeld 😉

We hebben het de afgelopen dagen druk gehad, de jongste is met de oudste naar Nemo geweest. Hij was nog nooit in Amsterdam geweest en de oudste vertelde dat hij de trein uitstapte en haar hand vast hield en in Nemo pas weer los liet.
Hij vond het overweldigend, ja dan is het echt een Twents jongetje wat nog nooit in het westen is geweest. Ze hadden allebei een hele leuke dag gehad.

De oudste heeft besloten waar ze gaat studeren en wat ze gaat studeren! Ze gaat naar Nijmegen en ze gaat een gecombineerde studie doen van pabo, pedagogiek en orthopedagogiek. Als ze klaar is heeft ze 2 bachelors en 1 master.
Uiteraard ben ik heel trots dat ze in de voetsporen van oma en moeder treedt ;-).
Alhoewel ik haar niet lang voor de klas zie staan ze wil meer de onderzoekskant op.

Zelf ben ik naar de handwerkbeurs geweest, en zoals ik altijd zeg als iets een hype is , is het niet meer leuk. Het is blijkbaar een hype om te handwerken want het was er over en overvol. Ik had een vriendin enthousiast gemaakt om mee te gaan, en we waren blij toen we weer buiten stonden.
We hebben meer aan een middag of avondje surfen op het net dan daar rond te lopen.
Wel leuk dat ik allemaal oude bekenden heb gezien uit heel het land.

Ik ga heerlijk genieten van mijn zondag in alle rust en surf wat winkels binnen 😉
Fijne zondag!

10 thoughts on “Pyamadag

  1. Onze oudste doet momenteel de ALPO. Is dat de studie die jij óók bedoelt? Als dat zo is heeft ze goed gekozen, want het bevalt die van ons heel goed. En die eigenschap van jouw was? Die heeft die van mij óók…. Fijne zondag nog…

    Like

Geef een reactie

