Dolfje weerwolfje


Zoals ik al eens eerder verteld hebt wonen hier in huis toch wel een aantal grote fans van Dolfje Weerwolfje.
Een aantal maanden geleden zag ik dat de musical van Dolfje Weerwolfje hier in de stad kwam. Omdat ik toen nog heel erg moe en down was heb ik twee kaarten besteld met het oog op dat Meneer Williams dan maar moest gaan met de jongste aangezien nog veel te moe zou zijn.

Niets is minder waar, dat heeft u al gemerkt 😉 Dus vanmiddag zijn de jongste en ik lekker op de fiets naar de schouwburg gereden. We hadden een prachtige plek, de eerste loge waar we met z’n tweeën zaten.

Het was een geweldige voorstelling gebaseerd op het boek de boze drieling uit de serie Dolfje Weerwolfje. De effecten waren prachtig en de dubbelrollen werden niet eens opgemerkt door de jongste maar waren erg leuk.
En wie zat er in de zaal, de jongste zijn beste vriend. Dat maakte voor hem de voorstelling dubbel leuk.

We zijn na de voorstelling op ons gemak naar huis gefietst en hebben iedereen bijgepraat.
Een witte port op het terras in de zon maakte mijn dag tot een dag met prachtige gouden rand.

10 thoughts on “Dolfje weerwolfje

  1. Oh mrs W. ik was jaren geleden naar Dolfje toe met mijn neefje die toen 8 was ofzo. Hij is nu 18 en o wat mis ik onze uitsjes samen. Lekker dat kleine handje in de mijne, geniet er inderdaad maar lekker. van. Hélène

    Like

Geef een reactie

