Nog drie keer

Nog drie keer een week naar het revalidatiecentrum en dan zit het er al weer op.
Vorige week was een intensieve, vermoeiende maar ook hele verhelderende week.

Bijzonder was dat we met zes dames zijn begonnen en afgelopen week met 4 eindigden. Twee werden er ziek, wat ons allemaal niet verbaasde.
Het is geen makkelijke weg die we daar lopen al denken veel mensen dat wel.
Vaak krijg ik op de dag voordat ik weg ga vrolijke smsjes met veel plezier in het kuuroord. Maar bij een kuuroord stel ik mij toch iets anders voor.

Toch zet het zoden aan de dijk, wat ik nooit had verwacht na alle sombere berichten over het vermoeidheidssyndroom, is dit toch wel een gouden greep geweest.

En ben ik inmiddels alweer drie dagen thuis, een verjaardag met bbq verder. Een bezoek aan een vriendin die heel veel is afgevallen en al haar kleren aan mij gaf verder. Heerlijk een gevulde gratis kledingkast voor de zomer. Ze vroeg of ik gauw weer kwam want ze had nu al haar shirten opgeruimd 😉

Een middag gewinkeld met de middelste, na een aantal jaren dit niet meer te hebben gedaan. We mochten gelijk niet meer van Meneer Williams want we hadden zoveel geld uitgegeven. Ik heb het argument gebruikt dat ik jaren niet heb gewinkeld ;-))).

Nu ga ik eens kijken hoe het in blogland is 😉

11 thoughts on “Nog drie keer

  1. Fijn dat je er zo veel baat bij hebt. En ja, ik kan best heel goed geloven dat het heel erg zwaar is. Succes nog de komende tijd, maar je weet het zelf ook al; je komt er wel!

    Like

  2. O wat fijn om te horen allemaal!!!!
    En wat een moment weer eens met je dochter winkelen, voor jezelf maar voor je dochter ook hoe fijn!!

    Succes met het verdere proces van weer met beide benen actief op de wereld te staan XXX

    Like

Geef een reactie

