Stil


Het is stil op mijn blog en ook naar andere blogs ben ik erg stil.
Alleen daar is het stil, in mijn hoofd is het druk, en ik ben heel druk met alles rond de revalidatie.

Een weekje meivakantie thuis en dan de laatste week van dit blok van 5 weken die mij zoveel hebben opgeleverd:
-meer energie
-meer inzicht
-meer moed
-veel lachbuien
-het woordenboekenspel
-meer aandacht voor mezelf
-minder beren op de weg
-….

Langzaam krijgt alles een plek!

Wens jullie een fijn weekend en voor wie meivakantie heeft geniet ervan!

12 thoughts on “Stil

Geef een reactie

