Klaar voor de sprong


Afgelopen week was de laatste revalidatieweek. Tot aan oktober ben ik thuis, daarna nog een opfrisweek en dan moet ik het toch echt helemaal zelf doen.
Het was echt anders thuiskomen, al was het alleen maar door de prachtige bos bloemen van Meneer Williams of de superknuffel van dochter en zoon.

Of door alle mensen die er van uitgingen dat ik nu “beter” ben en dat ik zo goed alles weet dat ik het nu wel “ff” doe.
De psycholoog waarvan wij elke ochtend een uur les hadden beschouwde deze periode als het halen van je rijbewijs maar nu moest je het allemaal goed in de praktijk brengen. Daar heb je tijd voor nodig, dat mag best een keer mis gaan.
Dat leek mij een goed plan, gewoon oefenen zoals we dat hebben geleerd.

Nu heb ik geen rijbewijs maar ik weet dat in het eerste jaar dat je je rijbewijs hebt de kans op ongelukken toch relatief groter is πŸ˜‰
De psychcologe (ook nog eens een dijk van mens maar dit terzijde) zei ook dat we moesten springen, dat we te voorzichtig waren geworden, te veel beren op de weg noem maar op. Ze ging op de stoel staan en deed het ons voor, wat kon er gebeuren als je sprong? Uiteraard heel veel maar van de stoel afspringen leek mij relatief heel simpel, toch zou je zomaar je enkel kunnen verzwikken.

Dus ik ben klaar voor de sprong…en zie wel waar ik uitkom!

6 thoughts on “Klaar voor de sprong

Geef een reactie

