Gelijk!


Ik zeg het niet snel maar in dit geval heb ik gelijk!!!Na maanden aandringen op onderzoek naar dyslexie bij de jongste gaf school geen krimp.

Het onderzoek zelf aangevraagd en school moest meewerken, vandaag kwam het telefoontje dat de jongste wordt onderzocht omdat hij op alle punten aan de voorwaarden voldeed.
Een moederinstinct gecombineerd met de kennis doet toch nog wel eens wonderen.

Na de zomervakantie gaat het onderzoek plaats vinden, en ik hoop dat onze jongste dan de ondersteuning krijgt die hij zo hard nodig heeft.

Typisch geval van springen bedacht ik mij net 😉

7 thoughts on “Gelijk!

  1. Fijn dat je het voor elkaar hebt! Hoewel ik het nog best lang vind duren voor het onderzoek daadwerkelijk plaatsvindt.

    Bij ons was het juist andersom: de school drong aan op onderzoek voor onze oudste zoon, en wij vonden dat niet nodig.

    Like

Geef een reactie

