Hyves

Vanmiddag opende ik nietsvermoedend mijn mail en vond daar een uitnodiging van een vrijgezellige meneer.

“Ik zag je op de wandelhyves en ik dacht dat hebben we ten minste al gemeen, dus laten we uitzoeken wat we nog meer gemeen hebben ;-)”
De desbetreffende meneer stond dikbuikig op de foto, een beetje lodderig over zijn glas bier te kijken.

Ik heb de uitnodiging genegeerd maar ik had toch de neiging om de meneer een leuke mail terug te sturen.

Beste meneer,

Op het eerste gezicht denk ik dat we alleen de wandelhyves gemeen hebben ,aangezien ik niet op witte kalende mannen van in de 50 val, die lodderig over hun bierglas staan te kijken en wiens achternaam …is.
Daarbij ik toch wel erg happily samen met Meneer Williams ben, overigens ook te vinden op de hyves en als je die foto ziet, zie je gelijk dat je niet mijn type bent!

Nog een fijne dag verder!

8 thoughts on “Hyves

  1. Hij heeft het dan toch maar geprobeerd, waarschijnlijk doorzoekt hij de volledige wandelhyves en stuurt hij elke dame hetzelfde berichtje in de hoop dat er toch ééntje positief reageert :-).
    Grappig maar tegelijkertijd irritant hoe mensen mensen zoeken en een berichtje sturen zonder even verder te kijken dan hun neus lang is.

    Like

Geef een reactie

