Hoteldebotel verhalen

Vanmiddag ging ik met een collega lunchen , die ik al een hele tijd niet had gezien.
We hadden een ontzettende gezellige lunch en zaten heerlijk in het zonnetje.
Ze was erg benieuwd naar de behandeling op het revalidatiecentrum en we spraken over ons werk.

Ineens zei ze weet je wat mij opvalt, je bent zoveel rustiger, je hebt niet meer van die hoteldebotel verhalen. Vond ik altijd wel gezellig maar wel vermoeiend.
En ik realiseerde mij ineens dat dat klopte.

Ik kon een verhaal beginnen, een ander verhaal schoot mij te binnen, ik moest nog even de was ophangen en tussendoor luisteren naar een kind. En zo ging het de hele dag door.
Gewoon een adhder zonder medicatie zei de psychologe in het revalidatiecentrum.

Het klopt, ik ben een stuk rustiger, minder chaos in mijn hoofd terwijl ik nu op een dosis zit qua medicatie voor kinderen.
Binnenkort ga ik naar een speciale adhd poli en krijg ik verdere begeleiding en medicatie.

Ik las laatst een artikel over iemand die ook medicatie had geslikt maar zichzelf zo miste, gelukkig heb ik daar geen last van. Ik vind mezelf met medicatie eigenlijk een veel aangenamer mens, en rustiger, en iemand die de dingen eerst overdenkt en dan aan begint.
Nee, ik mis mijn eigen hoteldebotel verhalen niet 🙂

6 thoughts on “Hoteldebotel verhalen

Geef een reactie

