zenuwachtig


Een beetje wiebelig is ze en ook wel drukker dan anders, en ze kan niet stil zitten, ze moet voortdurend wat doen.
Ook informeert ze iedere keer of ik donderdag wel vrij houd, en of het dan mooi weer zou zijn want in de tuin zitten is dan wel heel erg leuk.

Ze werkt nu full time want van thuis zitten , word ik helemaal tureluurs mama.
En ik overleg stiekem met de mensen wat we gaan doen donderdag, alles ligt op de plank,de taart wordt besteld (eng voorbarig ,maar toch wel goede hoop).

Want donderdag horen we of de oudste jongedame is geslaagd voor haar vwo!

11 thoughts on “zenuwachtig

  1. Ik leef met je mee. Vorig jaar slaagde onze oudste en ik geloof dat ik het bijna spannender vond dan zij… Volgend jaar is bij ons de tweede aan de beurt…. bibber….. Ik duim voor je dochter donderdag!!

    Like

Geef een reactie

