Handschrift

 

Overal zag ik het al langskomen en voila hierbij mijn handschrift.
Ik heb met heeel veel pijn en moeite leren schrijven. Veel nablijven en maar schrijven op dat vreselijke overtrekpapier.

Op de pabo was de schrijfleraar vaak de wanhoop nabij omdat ik volgens hem het nooit onder de knie zou krijgen.
In mijn vorige baan had ik een duopartner, die wel eens s’morgens de klas insloop als ik mijn lessen dan had voorbereid op het bord om ze in haar handschrift over te schrijven. Dit leverde uiteraard strijd op.

Zelf ben ik niet ontevreden over mijn handschrift, het is net als mijn karakter, wispelturig 😉

Posted by Picasa
6 thoughts on “Handschrift

  1. Je begint overal vol enthousiasme aan maar dat vuur dooft snel.
    Je geeft je moeilijk, bent niet spontaan en erg voorzichtig, kijkt de kat uit de boom en leeft altijd ‘achter’ een zekere reserve en lijkt zelfbewuster dan je bent.
    Je bent optimistisch, opgewekt en impulsief.
    Je bent extravert en kan moeilijk ondergeschikt zijn.

    Like

Geef een reactie

