Oppepper

 

Vandaag was een hele slechte dag met veel pijn en ontzettend veel vermoeidheid, of het een reactie was op het werken van gisteren. Lezen met de kinderen en socializen, geen idee.
Maar het liep niet, we noemden het in het revalidatieoord een typische cvs dag.

Toch had ik een oppepper nodig en moet ik eerlijk zeggen, toen ik de straat overstak en in het park liep, voelde ik mij erg bevoorrecht door de prachtige natuur die onder handbereik of moet ik zeggen voetbereik ligt.
Ik kon daar ook ook van genieten samen met mijn trouwe viervoeter die altijd wel wil poseren en met mij mee wil.

Morgen is er weer een nieuwe dag en sta ik vast stukken beter op, die hoop houd ik elke dag!

Posted by Picasa
8 thoughts on “Oppepper

  1. Nog bedankt voor je complimentje op mijn blog afgelopen weekend.

    Goed dat je vandaag toch een lichtpuntje hebt gevonden, morgen komen er vast weer meer hopelijk.

    Like

  2. Fijn dat je toch nog oog had voor de natuur. En je hondje vond het ook vast niet erg mee te gaan… Hopelijk slaap je straks wat beter! Welterusten alvast!!

    Like

Geef een reactie

