Mannen dag

Door de samenstelling van mijn gezin breng ik mijn dagen vaak door in gemengd gezelschap. Maar met de oudste de deur uit en de middelste wil heel vaak niet meer mee.

Een echte tiener doet haar eigen dingen en dan blijven mijn mannen over.

Vandaag had ik een typische mannendag, eerst met de jongste in de bus en in de trein op weg naar zijn onderzoek. Onderweg zouden we Meneer Williams oppikken en dan lekker een terras pikken tot de jongste zijn onderzoek klaar had.

Ik vind een mannendag wel gezellig heb ik gemerkt, ik vond vroeger jongensmoeders niet te benijden. Het leek mij vreselijk altijd maar mannen die zeurden als je eens in een winkel keek die hun niet aanstond en ik vond jongens altijd druk en beweeglijk.

Maar of ik het nu anders heb uitgezocht dan wat ik vroeger zag,en anders heb opgevoed dan wat ik zag…dat laat ik in het midden.

Ik vond het vandaag erg gezellig met mijn mannen.

Het onderzoek ging goed, hij vond het allemaal heel interessant en Meneer Williams en ik hebben heerlijk genoten op het terras van lekker eten en van tijd voor elkaar.

Besloten dit toch vaker te doen.

En ze wilden overal mee naar toe, ook naar ikea alhoewel ik ze een beetje heb omgekocht met Zweedse balletjes en ijsjes ;-).

Want mannen zijn een stuk makkelijker om te praten heb ik ontdekt, waar ik met de meiden zoveel strijd soms moest leveren over de kleinste dingen gaan mijn mannen vrij makkelijk akkoord, zelfs met een geweldig kitsch schilderij…nee ik zet er geen foto van op mijn blog ;-).

Het is fijn als het leven soms zo gemakkelijk loopt 😉



Dit is al weer 8 jaar geleden, toen de jongste nog zo klein was 😉

11 thoughts on “Mannen dag

  1. Hier hebben we er maar eentje en dat vind ik meer dan genoeg 😉 Vorige week was met een week met de neefjes van Vlam en ik werd gek van dat drukke, dat uitsloverige en het feit dat alles bewoog en wiebelde. Zucht…

    Like

  2. Ha, leuk, een mannendag. Hier ook hoor, het is echt een verschil of ik met oudste zoon of met dochter op stap ga, andere interesses, andere manier van benaderen. Maar zolang je doet wat bij ze past is het altijd leuk (-;

    Krijgen we ook nog een foto van je mannen nu, of is dat prive? (Ik ben wel nieuwsgierig…)

    Like

Geef een reactie

