Fotokabien

Ik ben dol op oud servies, en hier ziet u met een kleine greep van mijn servies ;-).

Heerlijk het snuffelen door oude reut zoals ik het zelf graag noem en dan thuis komen met de meest kitsch kopjes en theepotten.

Ik kan smelten van hofdames in grote jurken op gouden kopjes, van grote krullerige theepotten en van speciaal servies voor speciale dagen.

Zover deze ontboezemingen op de zaterdagochtend 😉

Bij de Fotokabien maken we elke maand een foto – online of in een echt hokje.

Meer info of meedoen? Kijk hier http://www.tweemeisjesindestad.blogspot.com, ook voor een lijst met alle andere deelnemers!

13 thoughts on “Fotokabien

  1. ooh, kopjes, zo tof!
    mijn mama en ik zijne en tijd op zoek geweest naar kopjes waar ook iets mooi instond (moeilijk te vinden) om een klok mee te maken.
    Dat plan is spijtig genoeg opgeborgen om niet meer gebruikt te worden.

    Like

Geef een reactie

