Nieuw familielid



Toch gespannen keek ik in de wagen, maar daar lag een prachtig, perfect meisje, wat mijn hart stal. Ze sliep heerlijk door terwijl de wereld om haar heen door draaide en waar zij geen weet van heeft.

We keken allemaal heel verliefd in de wagen, en vroegen zelfs of we haar mee naar huis mochten nemen maar helaas…;-) dat mocht niet.

De moeder zat uitgeput op de bank, zoals ik mij dat ook nog wel herinner, moe , zoveel indrukken, bezoek wat jubelt en je cadeautjes geeft.

Ik had de laatste jaren veel babies gezien maar dit was voor het eerst dat ik weer een beetje jaloers was, op de geur, het gevoel en de knusheid van zo’n klein kindje.

‘Gaan we morgen naar de marine,schepen kijken” Kunnen we zo naar huis ik ben ongesteld geworden en erg moe” …bracht mij in de realiteit met de eigen kinderen.

Nee, geen babies meer voor mij…of wel over een tig aantal jaren als ik oma zou(hoop) te worden 😉

7 thoughts on “Nieuw familielid

  1. Ik word ook verliefd op elke baby hoor… 😉
    Het is dat ik beter eerst mijn opleiding af kan maken en kan zorgen voor een goede, betrouwbare vader. Anders had ik het wel geweten, ondanks de slapeloze nachten…

    Like

Geef een reactie

