Ei leggen



“U heeft een cyste in uw eierstok, en ik denk gezien uw leeftijd en wat er allemaal gebeurt is in uw buik, dat dat wel bij het beeld past. En daar komt bij, de cyste is alweer kleiner dan 2 weken terug. Ik ga er van uit dat het een ei is wat niet goed zijn weg heeft kunnen vervolgen. ”

Ze keek mij lief aan, de alleraardigste gynaecologe die er bestaat, en al sinds 1994 mijn gynaecologe.

U hoeft zich geen zorgen te maken, ik zal nog een keer bloed laten prikken maar u weet ook hoe u bent op dit gebied. Ze lachte zelfs een beetje ondeugend deze lieve maar o zo professionele vrouw.

En ik prik gelijk de waardes om te kijken hoever u in de overgang zit.

Over drie maanden komt u terug voor een echo en volgende week bellen we voor de uitslag maar maakt u zich geen zorgen!

Ze gaf mij een hand en ik vertrok op wolkjes naar het lab, was de omgeving echt zoveel rozer dan toen ik haar kamer instapte?

Tijdens een flinke wandeling met de hond moest ik mij inhouden om niet te rennen, dansen en te zingen, gelukkig ging het regenen en was ik toch alleen en kon ik het doen.

Mijn portie heb ik gehad, ik geef de lappenmand een mooi plaatsje bij het grof vuil en ga een ei leggen 😉

20 thoughts on “Ei leggen

  1. Stomme eieren. Om voor zoveel onrust te zorgen. Maar ik ben blij voor jou, heel blij! Kruip dan maar weer bij bij meneer Williams op zijn schoot. Nu niet voor troost, maar om te kroelen.

    Like

  2. Нello there I am so gratеful I found your weblοg, I really founԁ yοu by mistaκe, whіle Ӏ was researchіng
    on Bing fοr somеthing else, Anyways I am heгe now and would just like to sаy
    thanks for a fаntaѕtic ροst and a all round thrilling blog (I also love the theme/design), I don't have time to look over it all at the minute but I have bookmarked it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the excellent job.

    Also visit my webpage; silk'n hair гemоval

    Like

  3. It has larger priced electronic cigarettes for the elite and moderately
    priced goods for this far more humble. If you want to eliminate
    the nicotine entirely, you can even acquire E Liquid with a zero nicotine level.
    Gina's jewelry is beautiful, whimsical, beautiful and meaningful. This Broadway mega fabulous hit musical is now in previews. You'll obtain numerous
    cartridges (the quantity depends upon the brand that you
    decide on to go with), which slide into a device that is created to
    resemble the filter of a cigarette.

    Visit my page; prnewswire.com

    Like

Geef een reactie

