Met jou kan dat wel



Aan het begin van de zomer heb ik mijn lokken een beetje laten blonderen , en ze waren rood en ze waren blond en ze waren..eigenlijk alle kleuren.( ook grijs). Ze waren lang en warrig en op het laatst had ik er genoeg van.

Ik belde de kapster op en ze had vanmiddag plek. Toen ik binnen kwam werd ik al jubelend door haar begroet, ik was er om 1 uur en de volgende afspraak was om 4 uur dus we gingen eerst thee drinken.

We hadden vreselijke lol en na het thee drinken ging ze verven, onderwijl kwam er iemand binnen die snel geknipt moest worden dus ik dook in een tijdschrift.

De mevrouw in kwestie was enorm negatief en de kapster deed allerlei pogingen om er iets leuks van te maken maar de mevrouw gaf aan het prettigste te vinden thuis zonder haar man om haar heen en die kinderen van haar…en dan die debiel van een schoondochter, ik dook nog dieper in het tijdschrift en toen ze weg was lagen we in een deuk.

Nog een kop thee, haren mooi in model geknipt en kletsen…U denkt misschien dat we elkaar goed kennen maar ik kom eens in de 2 maanden bij haar. Als ik binnen loop krijg ik een heel goed gevoel van haar en zij ook van mij. We voelen elkaar haarfijn (leuke woordspeling in deze) aan en dat is zo ontzettend leuk.

Om te zien doet zij mij denken aan de jongere uitvoering van een vriendin van mij , het zou zo haar jongere zus kunnen zijn ook qua humor.

Toen ik weg ging zei ze heerlijk wat een gezellige middag he, met jou kan dat wel dat vind ik nou zo leuk. En ik vind het zo leuk om zo gezellig naar de kapper te gaan,lekker ontspannen zonder zware verhalen , gewoon lekker lachen en ouwehoeren.

Leuke bijkomstigheid ..mijn haar zit ook goed 😉

10 thoughts on “Met jou kan dat wel

  1. Heerlijk te lezen. 't Is fijn voor een kapster als het lekker klikt met de klant. En inderdaad, zulke negatieve heb je er ook bij…. Maar gelukkig zijn die toch wel in de minderheid! (ik ben ook kapster. 'k Sta niet meer in de zaak, daar ben ik mee gestopt toen ik kinderen kreeg).

    Like

  2. Bedankt voor de reactie op mijn blog over het RRN voor kinderen. Ik heb van een andere ouder ook al te horen gekregen dat haar kind graag wil maar te oud is (die was meen ik 18). We starten nu met jongere kids maar houden het zeker in gedachten, wellicht als deze ronde draait en goed loopt dat we ook een ronde voor 15+ of zo kunnen starten, ik hou het in elk geval in gedachten en als hij er komt dan zal ik daar op mijn blog, twitter etc. zeker ruchtbaarheid aan geven.

    Groetjes
    Marièlle

    Like

Geef een reactie

