Hart onder de riem

Na een vreselijke moeilijke dag waarop de ADHD mij heel veel parten speelde en ik veel tobde over mijn toekomst, kwam ik deze tekst tegen, en ik vond hem eigenlijk wel leuk en ook echt een hart onder de riem!

Hoera, ik heb ADHD!

Ik heb normale mensen gezien …

en was niet onder de indruk!

ADHD kan een probleem zijn, voor jezelf en voor je omgeving. Toch zijn

mensen met ADHD vaak degenen die onuitwisbare, positieve indrukken

achterlaten. Zij geven kleur aan een grijze dag en zorgen voor leven in

de brouwerij.

Kortom: de wereld zit vol met saaie mensen, zij hebben beslist geen

ADHD! .

Om mezelf en jou een hart onder de riem te steken, wil ik graag onze

positieve kanten benadrukken. Doe er je voordeel mee!!!

1. Je bent een gevoelsmens en hebt een enorm

rechtvaardigheidsgevoel.

2. Je kunt heel goed emoties van anderen invoelen.

3. Je kunt intenser van dingen genieten dan de meeste anderen.

4. Je bent creatief en blinkt vaak uit in theater, beeldende kunst of

culinaire uitspattingen.

5. Je bent een kei in het bedenken van oplossingen.

6. Je bekijkt de wereld vanuit een unieke, onbevangen invalshoek.

7. Je bent fantastisch in het vinden van dingen (zoals geld op de

grond) en mensen in een menigt~.

8. Je bent verbazingwekkend scherpzinnig.

9. Je bent vaak de gangmaker op een feest en de dansvloer.

10.Je impulsiviteit maakt je een spontaan en openhartig mens.

11.Je kunt plezier hebben als geen ander.

12.Je bent energiek; vervuld van een krachtig en volhardend streven,

wanneer je een doel wilt bereiken.

13.Je bent recht door zee.

14.Je wilt graag gewaardeerd worden en werkt daar ook hard voor.

15.Je bloeit op van positieve kritiek, maar doorziet huichelarij

meteen.

16.Je maakt van je hart geen moordkuil.

17.Je bent ontzettend enthousiast en goed als je iets graag doet.

18.Je bent heel moeilijk voor de gek te houden.

19. Je komt voor jezelf op!

20. Je prikt onmiddellijk door uiterlijke schijn van mensen en zaken

heen.

21. Je staat met belde benen op de grond.

22. Je maakt snel contact met anderen en bent daardoor een

uitstekend netwerker.

23.Je voelt meteen aan wanneer er een unieke relatie tussen mensen

en dingen bestaat.

24.Je kunt met alle lagen van de bevolking door een deur.

25.Je bent iemand die niet snel in een sleur terechtkomt of saai

wordt.

26.Je bent origineel en hebt een groot gevoel voor humor.

27.Je bent de goed verstaander die vaak maar een half woord nodig

heeft.

28.Je bent loyaal en gaat door het vuur voor mensen waarvan je

houdt.

29. Niemand is meer hartstochtelijk dan jij, wanneer je gek bent van

iets of op iemand.

30.Je doet iets eerder omdat je het wilt, dan omdat het moet. En wat

je doet, doe je met hart en ziel!

bron:www.impulsdigitaal.nl

6 thoughts on “Hart onder de riem

  1. Super, toch?! Waarom willen zijn zoals de saaie middenmoot?

    Ik begin steeds meer te vermoeden dat oudste én manlief ook bij de club horen trouwens. Ik lees wat af de laatste tijd, en dit vind ik een prima benadering.

    Like

Geef een reactie

