Ambtelijke brieven



Geacht meneer Williams,

Hieronder het vergader overzicht van de klankbordgroep kinderen in het verkeer, we moesten het helaas aanpassen aangezien de visiegroep “de fiets in de verdrukking” zijn vergaderooster al had rondgestuurd.

Uiteraard kunt u ook ook deelnemen aan het platform “iedereen een achterlicht” en mag ik u er op wijzen dat de visiegroep” een fiets zonder bagagedrager is geen fiets” nog mensen zoekt.

Inmiddels is de studiedag rond het thema “het voorlicht met of zonder dynamo “helaas vol maar uiteraard staat de studiedag rond het thema “de fietspomp altijd bij de hand” nog open.

Uiteraard houd de wijkagent nog zijn praatje en wil daarin het thema “toenemende criminaliteit op de fiets “centraal stellen.

Met vriendelijk groet A.bmtelijkeonzin.

Ik heb vreselijke gelachen toen ik deze brief las, uiteraard was de strekking iets anders maar ik dacht, we doen wat om elkaar bezig te houden en interessant te doen ;-).

Vanmorgen heb ik zelf vergaderd op school, en ach het onderwijs kan er ook wat van!

Wat vind u van de discussie over de bel aan of uit , wie ruimt de lerarenkamer op , hoe laten houden we theepauze?

Ik ga mij eens bezighouden met de vraag, wat ga ik vanmiddag eens doen met alle vrije tijd nu mijn kinderen en man er tot een uur of 5 niet zijn!

In drievoud indienen en achter een kop thee bekijken lijkt mij een goed idee, en de vergaderplaats, buiten in de zon!

7 thoughts on “Ambtelijke brieven

  1. Volgens mij gaat het in het onedrwijs helemaal de verkeerde kant op met al dat vergaderen. Wij hebben ook een grote school met een heuse zichzelf veel te serieus nemende ” manager” die hele lange berichten stuurt over de plaats waar je je fiets moet parkeren en over de overloze discussies over onbenullige zaken … Arghhhh ga toch gewoon onderwijzen en denk een beetje aa het individuele kidn denk ik dan.

    Like

Geef een reactie

