Herfst

 

Mijn favoriete seizoen is vandaag begonnen, de zon is lekker maar niet te warm, de avonden zijn heerlijk voor op de bank met thee en lekkere dingen .
En straks weer regen en storm , het liefst alleen op niet-werkdagen en dan alleen s ávonds ;-).

Ook het seizoen van de bladblazer is weer begonnen. Dit vind ik persoonlijk een heel stuk minder maar ach gun die mannen ook wel een pleziertje he. Zo’n stoere grote bladblazer om je hals en dan hoi roepen naar iedereen die voorbijkomt!
Die bladblazer zal vast iets symboliseren, ga ik vanuit;-)

Ik krijg altijd veel energie van de herfst, ik weet niet eens waar ik moet beginnen.
Ik denk met een kop thee in de zon, goed idee van mezelf al zeg ik het zo zelf 😉

Fijn weekend!

Posted by Picasa
11 thoughts on “Herfst

  1. Ach ja, mijn buurman die heeft 't helemaal met z'n bladblazer cq -zuiger …. Zelf laat ik 't blad liever liggen als dekentje tegen de kou van de winter …. En als de herfst zo blijft als nu, dan kan ie niet lang genoeg duren 😉

    Like

  2. jaa ik vond vandaag ookzo'n mooie dag: bomen met herfstkleurtjes, maar toch lekker zonnetje. En 's ochtends is het een duidelijk herfstzonnetje, geen zomerzon! 😀 Ik hou van ieder seizoen op z'n tijd! (en herfst in de herfst is fijn, in de zomer niet ;))

    Like

  3. Heerlijk….ook mijn lievelingsseizoen. Het liefst storm en regen en dan 's avonds. Heerlijk op de bank met een kopje thee. Of in je warme bed. Mensen kijken mij aan of ze water zien branden. Ik laat het maar. De herfst is weer begonnen!

    Liefs Frederique

    Like

Geef een reactie

