Staren

Ik heb vandaag heel lang naar een leeg nieuw bericht gestaard en eigenlijk heb ik geen inspiratie.
Ben moe, misselijk en heb veel spierpijn, er is te lang, te veel licht voor mij, met bijbehorende vele geluiden.
Te veel mensen om mij heen en te veel indrukken.

Vandaag blijf ik binnen, zonder mensen, zonder te veel input, even geen nieuwe dingen of leuke ideeën.

En denk aan een mooie uitspraak

Je leven aanvaarden zoals het is, is ook een uitdaging, misschien wel de grootste waarvoor een mens kan staan

Vaslav

11 thoughts on “Staren

Geef een reactie

