Superhelden


Vandaag was de dag van de leraar, ik kreeg een kaart van het bedrijf en een leuke attentie van de directrice.
Vandaag was het precies 2 jaar geleden dat we de handtekening zette onder de koopakte van ons huis 😉

Vandaag was de opening van de Kinderboekenweek met het thema superhelden, en voor het eerst sinds jaren ging ik er naar toe. Met mijn zoon die zo blij was om een hele middag met zijn moeder op stap te gaan.
Een voorstelling gezien, en omdat mama jaren bij de bibliotheek heeft gewerkt kreeg hij snel een prachtig plaatsje toebedeeld.
Het was een hele leuke voorstelling en we hebben allebei ontzettend genoten, daarna naar de boekenwinkel voor een mooi boek, en het kinderboekenweekgeschenk.
Geschminkt als superdolfje reed hij mee naar huis.

“Lange dag he mama, maar wat gezellig”diepe zucht, ga je nu nooit dood? Ik schoot helemaal vol, na het sinterklaas geheim , het ooit ga ik dood geheim.
Een prachtig jongetje keek vol vertrouwen naar mij op, en ik deed hem een superhelden belofte “nog lang niet”.

6 thoughts on “Superhelden

Geef een reactie

