Drie dingen die mij blij maken


Eigenlijk had ik een vreselijke rotdag, ik was heeel moe en ik praat over heeel heel heel moe. Echt dat cvs moe zoals ik dat noem. Ik had ook overal spierpijn en mijn jongste heeft al 5 dagen buikgriep en komt elke nacht met veel pijn uit zijn bed.
De middelste pubert er vreselijk op los, en ik probeer krampachtig allemaal nieuwe schema’s uit die volgens de ‘geleerden’moeten werken maar die hier in huize Williams voor geen meter werken.

Ik las ooit eens dat je dingen kunt omkeren, en ik bedacht mij net, wat heeft mij vandaag wel blij gemaakt want door al deze dingen focus je je op de dingen die niet goed gaan maar er ging veel ook goed.

1.Het kind knapte vandaag zienderogen op, en vroeg vanmiddag of hij morgen weer naar school mocht, ook de huisarts kon niets bij hem vinden en werd het afgedaan met een nare buikgriep die nu zijn hoogtepunt wel had gehad. Jippie!!!

2.Ik kreeg vandaag drie leuke dingen bij de post, een hele lieve kaart uit Taiwan met hele lieve wensen erop van een onbekende mevrouw via Postcrossing, een gehaakt varkentje en breinaalden en een haaknaald waarop ik zat te wachten.

3.Ik had een heel fijn gesprek met een vriendin over hoe vervelend ik mij voelde en kon mijn ei bij haar kwijt. Daarna huilde ik een potje en was het rotgevoel een stuk over.

En zo sluit ik de dag dan maar af, ga nu lekker naar bed en morgen ga ik kijken naar het mooie Italiaanse mozaïek stoepje wat Meneer Williams in ons portiekje heeft gelegd en waar het nu te donker voor was om te bekijken en ik ook de hele dag te sacherijnig voor was.

8 thoughts on “Drie dingen die mij blij maken

  1. Ik ken dat héél moe en super-moe zijn. Probeer maar eens aan mensen uit te leggen dat 't niet gewoon moe is en dat je daar behoorlijk ziek van kunt zijn …. Maar je doet 't goed met de positieve dingen te accentueren! Ben benieuwd naar 't vloertje …

    Like

Geef een reactie

