De metamorfose


Gisteren hielp ik een collega in de klas met foto’s maken, ik begreep niet goed haar bedoeling dus ze maakte een foto van mij om te laten zien wat ze bedoelde.
Toen ik de foto zag schrok ik iekkkkssssssssssssss ,waar is het telefoonnummer van mijn allerliefste kapster.
Afspraak was snel gemaakt en gistermiddag ging ik in de metamorfose, en zeg nu zelf een wereld van verschil!

Dat ik zo rond heb gelopen en dat mijn huisgenoten mij daar niet op attendeerden..foei liefde maakt blind maar toch niet voor ‘Pam je haar is dood-kapsels”.

9 thoughts on “De metamorfose

  1. Ha ha, ze zullen als je er naar vraagt waarschijnlijk zeggen dat het er niet toe doet..,dat ze je toch wel leuk vinden..
    maar het is inderdaad een wereld van verschil,al vind ik die erste foto ook helemaal niet zo erg hoor. maar ik persoonlijk vind het donkere haar wel mooier bij je staan..en een lekker vlot kapsel heb je nu..

    Like

Geef een reactie

