Pageviews per land

Pageviews per land
Nederland 1.754
België 163
Verenigde Staten 121
Duitsland 32
Japan 28
Verenigd Koninkrijk 18
Rusland 15
Frankrijk 9
Oostenrijk 7
Indonesië 5

Was ik net even een nieuwe blogger interface aan het bekijken, zag ik pageviews per land.Altijd leuk om eens te bekijken.En ik zie dat ik toch maar eens een loi opfriscursus moet gaan volgen voor een aantal talen.

Ik zie dat ik het in Japan erg goed doe, しかしありがとう親切な読者, ik spreek een aardig woordje over de grens, en mijn japans is wat roestig maar het komt goed.Toch blijf ik mij soms bedenken wat deze mensen bij mij kunnen lezen.
En ik zou graag iedereen uit ver oord willen uitnodigen te reageren,応答への前もって感謝.

p.s als importtukker vind ik over de IJssel ook al een ver oord 😉

6 thoughts on “Pageviews per land

  1. Hallo heb jij de nieuwe inferface blogger ? Ik had die gisteren aangeklikt ,maar vond het niet leuk dan maar terug willen overschakelen ,na 16 keer proberen gelukkig weer het oudere dashboard wel …ik behoor tot de 163 uit Belgie 🙂 groeten 😉

    Like

  2. en eigelijk wel een leuk idee er een log over temaken ,als je het niet erg vind hoop ik .. ga ik het ook doen op mijn blog eens mijn pagevieuws kijkers / lezers .. eens leuk om teweten 🙂

    Like

  3. Als Belgische lees ik eigenlijk merendeels Nederlandse blogs, al heb ik in een ver verleden ook nog wel japans geleerd – daar komt mijn blognaam vandaan; cho(o)cho(o) = vlinder, jammer genoeg was dat in een pré-computer tijdperk en heb ik me nooit verdiept in het te voorschijn toveren van de karakters ( die leuke tekentjes, voor de leken onder ons )

    Like

Geef een reactie

