Opruimproject

Blog ik toch al een tijd en kan ik aardig overweg met een blog , begreep ik in eerste instantie niet hoe al deze mensen die ik volgde een aparte pagina hadden voor hun opruimkunsten.

Totdat Meneer Williams er naar keek en al snel constateerde dat deze mensen een ander blog hadden aangemaakt.
Kijk..toch handig die man van mij 😉 en dus heb ik een nieuw blog aangemaakt voor wie graag in mijn kasten neust.

Mevrouw Williams ruimt op

En kunnen de andere mensen gewoon mijn dagelijkse (gezeur) belevenissen volgen 😉

4 thoughts on “Opruimproject

  1. Ik vind het een fantastisch idee. Onbewust ben ik al een hele tijd bezig met dit project. Alleen zijn het bij mij geen lades of kastjes maar allerlei dingen waar ik tegen aan loop. Er is een leuk boek Opgeruimd! van Zamarra Oomes – Kok. Dat gebruik ik voor ideeën. Heb een fijne zondag

    Like

  2. Eigenlijk zou ik dit ook gewoon moeten doen met de keuken. Af en toe een kastje is goed te doen. Maar nee, ik meen dat in één dag te moeten doen met als gevolg een humeur om op te schieten. 😦

    Like

  3. O ja… ik zie bovenaan een soort tabblad… moet ik ook eens onderzoeken hoe dat moet of manlief lief aankijken natuurlijk.

    Mijn Eén kastje per dag is pas bij nummer 2 gekomen, dus zo veel zijn het er dus nog niet, maar een goed idee omdat los te doen.

    Groetjes.

    Like

Geef een reactie

