Verwend


Dat was een goede verjaardag! Ik kreeg een heerlijk ontbijt en prachtige cadeau’s, een mooi servies, een heerlijk geurtje j adore van Meneer Williams (na 13 jaar nog zo’n vreselijk lief cadeau), en van de dochter een heerlijk pakket voor onder de douche.

Op school getrakteerd en een boekenbon gekregen, inmiddels kwamen er overal uit allerlei onverwachte hoeken felicitaties.
Wat ontzettend leuk!
Lekker naar huis gegaan, en geluncht met Meneer Williams en de jongste.

’s Middags naar het tuincentrum thee gedronken en kerstmarkt bezocht met mijn moeder wat wederom heel gezellig was.
Zoveel kaarten en telefoontjes, tweets, berichtjes , ik werd er verlegen van.
Ik voelde mij voor het eerst sinds jaren , echt jarig , ik voelde mij goed, ontspannen er hoefde niets en het was heel gezellig.

Zo ga ik mijn verjaardag vaker vieren, heerlijk , en voor iedereen die hier aan bijgedragen heeft, u hebt mijn verjaardag een gouden glans gegeven!

13 thoughts on “Verwend

  1. Wat fijn dat je zo'n mooie dag gehad hebt. Goh, een geur die al zo lang meegaat. Ik baal als een stekker nu Calvin Klein mijn favoriete geurtje uit de productie heeft gehaald. 😦

    Like

  2. Ik vind dat een verjaardag jouw dag is en dan mag je doen wat JIJ wil. en als dat parachute springen is of de familie en de buren op de koffie dan is dat jouw keus. Ik doe ieder jaar wat mijn het leukst lijkt en zo hoort t ook. Hélène

    Like

Geef een reactie

