Kerstboom

Kerst is altijd een hele happening in huize Williams, we hebben ook heel veel kerstspullen. Ik dacht altijd dat Meneer Williams en mijn ex de enige waren die zo ontzettend veel om kerst gaven maar ik heb nu een collega die ook helemaal door het lint gaat van kerst.
Die was al op de kerstmarkt geweest voordat er überhaupt iemand aan kerst dacht 😉

De master kerstboom en spot u al cadeautjes…heel goed gezien, door de kinderen neergelegd voor oma en ons, en dan moeten we wachten tot 24 december.
Volgens mij doen ze het uit wraak 😉 na alle jaren van wachten op cadeautjes en onze plagerijen !

De kinderkerstboom, gisteren opgetuigd door de jongste die al net zulke flair heeft voor dit soort dingen als zijn vader 😉

En dit laatste is geïnspireerd door de piep..tuincentrum en heeft Meneer Williams een soort sneeuwlandschap gemaakt met de Kerstman en hertjes.
Met lampjes, het staat heel schattig zelfs voor een kerstonthouder zoals ik 😉

Ik spaar u de erker, de sokken aan de trap, de kussens op de bank met bijpassende kerstplaids.
Maar eerlijk is eerlijk het heeft wel iets heel gezelligs!

9 thoughts on “Kerstboom

  1. Bij ons ook twee bomen één grote mensen boom en één kinderboom. Ik heb uit onze bakken geshopt en er is een deel in achtergebleven… mis het totaal niet, dus weer wat minder in huis.

    Er staan ook héél veel kaarsen, dat vind ik gezellig, maar daarvoor hoeft het voor mij geen kerst te zijn, een beetje somber weer en de kaarsen gaan bij mij al aan. Gezellig maken in huis…

    Like

  2. Wij hebben dit jaar alleen een boom en lichtje bij het raam en Man en ik vinden het wel goed.
    De kinderen willen het liefst het juist volbouwen, maar misschien doen we dat volgend jaar.

    Like

  3. Ja, die mannen, hier is het ook 'de man' die perse een kerstboom wil, dat is jeugdsentiment….tenminste hier wel, doet hem aan vroeger denken 😉
    Vorig jaar hadden we er geen, maar dit jaar MOEST er weer eentje komen.
    Maar meneer Williams, die kan echt wel prachtig bomen optuigen…complimenten hoor.

    Like

Geef een reactie

