Oude stek


Ze keken mij vanmorgen ietwat argwanend aan toen ik uitlegde dat ik vanaf nu af les kwam geven en dat hun juffrouw minder ging werken.
Het waren onzekere blikken en ik voelde mij even een vreemde eend in de bijt en ook iemand die hun juffrouw weg joeg.
Na een uurtje les geven en toen ik een kerstverhaal (waar ik een hele avond over had zitten dubben) had voorgelezen vroegen ze of ik morgen weer kwam.
Uiteraard met de belofte dat ik dan wel weer voorlas uit dat mooie boek.
En of ik mijn lekker parfum weer op deed ๐Ÿ˜‰

Ik gaf de klas weer terug en dronk een kop thee en bedacht mij dat ik niet moe was, ik mij totaal niet vervelend voelde of gejaagd.
En ik veel energie had, en zin had in morgen, om er weer te zijn.
Mijn directrice vond mij veel energie uitstralen en mijn invalster was een beetje sip, ik snapte het wel.

Weer een stap vooruit in dit traject,en deze keer weer een fijne energierijke stap!

12 thoughts on “Oude stek

  1. Dat is goed nieuws, superblij voor je. Vooral ook omdat je je ook goed voelde en energie hebt en houdt. Ook duper dat je er weer zin in hebt… en je klas heeft er zo te horen ook wel zin in, hahaha… wel je lekkere luchtje op doen hรจ!!

    Like

Geef een reactie

