Onverwachte gast


Ooit toen het leven nog bestond uit feesten, drinken, los gaan en wat verplichtingen tussendoor ontmoette ik hem.
Hij was een stuk jonger, homo, net uit de kast , en stond wankel in het leven.
Ik ook, alleen op een andere manier.

We hebben avonden gefeest, gelachen, naar mannen gekeken, gewinkeld, gegeten en uren lang gekletst over hoe en wat in het leven.
We hadden enorme idealen en we deelden enorm maar dan ook enorm veel humor.
Toen Meneer Williams en ik trouwden zette hij zijn handtekening als best man.

Maar er kwamen andere dingen op ons pad, onze levens veranderden en het contact verwaterde.
Langzaamaan verdwenen we uit elkaars leven.
Ik hoorde dat hij getrouwd was met de vreselijkste man die ik kende, en vond het jammer.

Met mijn verjaardag opende ik facebook en zag ik een berichtje van hem, na al die jaren en ik twijfelde even en stuurde een berichtje terug met gelijk de vraag hoe het met zijn huwelijk ging.
Dat was op de klippen en hij was weer alleen en had mij gemist. We hebben wat gemaild en daarbij gelaten en gisteravond mailde hij, ik wil je graag bellen.
Geen twijfel, bel…en een uur later , weer op dezelfde lijn, zijn wij met kerst een eter rijker!.

Ik vind het zo leuk, we hebben uitgesproken dat wel elkaar zo gemist hadden en we hebben weer zo blauw gelegen van het lachen, ik was het bijna vergeten hoe vreselijk veel humor we deelden.
Het voelt als een onverwacht kerstcadeau!

12 thoughts on “Onverwachte gast

  1. Leuk!!! Dat is een kers op de kersttaart. Vooral omdat jullie zo'n enorme klik hebben, héérlijk kunnen lachen en kwekken.

    Fijn dat er ineens een vriend van vroeger weer binnen komt wandelen en het naadloos weer klikt.

    Da's genieten hoor!

    Like

Geef een reactie

