Valreep

Overal duiken jaaroverzichten op, er wordt teruggeblikt , herhaald en iedereen roept o ja weet je nog..van dat of die gebeurtenis.
Het geeft mij een op de valreep gevoel. Snel nog even een boodschap halen en het feest kan beginnen gevoel.
Welk feest vraag ik mij af?

Wat in principe gewoon de overgang is van de ene naar de andere maand, alleen dit maal verspringt er een cijfer in het jaar.
En dan komt erbij het wordt 2012…het einde der tijden als je de profeten mag geloven.

Ik heb op de valreep niets waar ik nog op wil terugblikken, mijn evaluatie is geweest en ik heb alleen plannen. Om door te gaan in de lijn die ik ergens….heb gezet.

Maar soms zou ik nog wel eens willen feesten ..zoals ooit….

Wens iedereen een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!!!

10 thoughts on “Valreep

  1. Ik ben ook niet zo van de jaaroverzichten, blik naar voren en met goede moed verder lijkt me beter. Ik moet wel toegeven dat ik het leuk vind om bij anderen te lezen hoe zij het afgelopen jaar ervaren hebben.

    Like

  2. Ik heb het gevoel dat mijn interne datum trager loopt, ik wéét dat het zaterdag oud op nieuw is, alleen voel ik niet dat het vandaag al vrijdag is… zo raar…

    Mijn man draait af en toe zo vaak Prince, dat ik Prince wel kan wurgen… (niet alleen cd's maar ook dvd's en films, ieieieieks)

    Like

Geef een reactie

