Puber

 

En ineens vieren we over 10 dagen haar verjaardag, mijn grote eigenwijze puber wordt alweer 16 jaar.
Ze danst door het leven af en toe gehinderd door een steentje maar voor haar eigenlijk geen probleem om er omheen te dansen.
Ik kan jaloers naar haar kijken , de manier waarop ze in haar leven staat.

Ik ben zo trots op mijn grote (soms nog kleine) meisje wat binnenkort haar examen doet en dan in een andere stad haar studie gaat volgen.
Zo met alle gemak van de wereld reist ze daar naar toe, om te worden wat ze graag wil, deze school is een stap naar boven want daarna zegt ze word ik microbiologe.

Haar kennende gebeurd dat ook, in haar tempo met haar gemak.
Ik geloof dat haar moeilijke start nu gecompenseerd word, alsof het “leven” heeft gezegd, weet je wat omdat het zo moeilijk ging in het begin krijg je nu wat meer om van te genieten.

Posted by Picasa
9 thoughts on “Puber

  1. Wat heerlijk vertel je over je meisje van alweer bijna 16. Gaat hard, mijn oudste wordt ook 16… zó groot alweer.

    Alvast van harte gefeliciteerd en een prachtige, fijne verrassingsdag voor de dame!

    Like

Geef een reactie

