Kleurconsulent

Gistermiddag werden de dozen bezorgd, ik had er al dagen naar uit gekeken en iedere keer mijn mail nagekeken waar die postbode bleef!
En daar kwamen de dozen met de spullen voor de opleiding voor kleurconsulent.

Vorige week heb ik de knoop doorgehakt, ik blijf werken in het onderwijs, maar ik ga er iets naast doen, iets wat dichter bij mijn creatieve kant ligt.
Waar ik eigenlijk al lange tijd wat mee wil doen maar steeds uitstel.

De opleiding kleurconsulent lijkt mij super en ik moet zeggen dat ik het materiaal doornemende,ik helemaal blij was met wat ik allemaal tegen kwam.
Dus wie zijn interieur of zichzelf nog wil veranderen, even een klein jaartje wachten dan kom ik langs 😉

Met mijn kleurenwaaier en Goetes kleurenleer onder mijn arm 😉

11 thoughts on “Kleurconsulent

Geef een reactie

