Vakantie

Gistermiddag om 12.10 uur begon mijn vakantie en ik moet zeggen op mijn knieeen gehaald, ik was dood en doodmoe.
Pijn in mijn keel en oren en zo moe dat ik amper kon slapen.
Dat is niet goed, hoor ik iedereen denken, zo hadden we het niet afgesproken.
En dat klopt,zo had ik het ook niet met mijn lijf afgesproken.

We zouden gewoon doen, lekker meedoen en verder niets.Helaas houd het lijf geen rekening met mijn lekkere doordraven.
Of zou het nu andersom zijn, dat ik geen rekening houd met het lijf 😉

Maar…nu heb ik vakantie, heerlijk, ik ga genieten van vooral veel rust, weinig doen, geen verplichtingen, en lekker uitslapen.
De kinderen willen nog ergens gaan logeren, en Meneer Williams is lekker vrij, ik denk dat het helemaal goed komt.

Alleen de maandag licht rood op…aha een gesprek met een arbeidsdeskundige…gelukkig wederom iemand anders!Ik scherp vast de nagels en de tong, misschien heeft deze meneer weer een leuke suggestie..;-)

Ga ik nu heerlijk lui op de bank liggen en genieten….!!!

10 thoughts on “Vakantie

Geef een reactie

